..kan reta gallfeber på mig!!!
Att folk inte tänker efter innan dom häver ur sig vissa saker.. Att dom inte riktigt förstår själva hur det verkligen låter eller ser ut när man bara kastar ut sig saker.

Jaja…

Idag har vi vart och letat efter försvunna saker! Först hos Johans pappa och sen åkte vi förbi mina päron en sväng. Inga fynd.. Men sen kom vi hem och hittade till slut nästan allting ute i garaget.. Det fanns där ute ändå 🙂

Johan har även burit in alla bebiskläder (och det är masssssoooor), som nu ska tvättas imorgon!! Kul kul!! Sen får det nog bli målning av Eddies rum imorrn med! Det börjar lukta möblering snart!!
Ett jäkla problem är att det finns så få eluttag!! Det gör mig oxå galen! Sladdar som måste dras över hela rummet ligger mig inte varmt om hjärtat!! Men what to do!?

Johan kollar nu Falk och jag tänkte sätta mig med julkorten! Lägga i kuvert, skriva på och sätta frimärke! Bara vi inte glömmer skicka till någon nu!!! Så pinsamt när man får av några, som man inte skickat till själv!