På onsdag gäller det.. Klockan 08.00 ska jag infinna mig på KSS för mammografi, ultraljud och möjligen biopsi.. Fy farao.. Nervös!!

Nu under tiden som gått, har jag verkligen fått bort dom dumma tankarna.. Men nu kommer dom tillbaka.. Hallå lixom,. Det kan ju faktiskt vara cancer.. Även om jag absolut inte tror det! Men på onsdag kommer jag iallafall veta mer än vad jag vet idag! Mammografi svaret dröjer ju nån vecka, men på UL ser dom väl direkt om nåt skulle va knas. Antar jag!

Mamma ska följa med mig, känns bra! Johan får stanna hemma med dom små!

Ja de är hur läget är nu!

Annars idag har jag och Eddie vart i badet! Med Anders och hans son! Mycket trevligt! Tyvärr är det inte nån vidare värme på vattnet i badhuset i Tidaholm!
Nä tacka vet ja Arena!

Ne nu är jag så trött så ja måste lägga ifrån mig telefon!

Hörs!!