Johan frågade häromdagen -har du bloggat eller? 

Då blev jag såklart sugen på att ta tag i bloggen igen. Mest för mig själv. Älskar att sitta och läsa mina gamla inlägg! Ett bra sätt att komma ihåg och minnas. 

Jo men vad har hänt sen sist då? Jo en hel del såklart! Barnen växer och det är så roligt! Noomi pratar som bara den och Eddie utvecklas i raketfart! Han kan så mycket! Galet.. Han är ju inte ens fem år!

Fortsätter han i den här farten så kan han nog bli den där plastikkirurgen som hans mamma vill 😂😂  SKÄMTA!!

Men om vi ska vara seriösa en liten stund då så har jag ju faktiskt fått jobb! Jobbar nu på en förskola i Ekedalen utanför Tidaholm och det är skitkul! Har så bra jobbarkompisar och vi har riktigt kul ihop! Vi håller just nu på med tema kroppen och ungarna tycker att det superroligt och dom är jätte duktiga och lär sig massor!

På hemmaplan så har jag upptäckt ett nytt intresse! Smink! Sisådär 20 år för sent! 🙈😂 

 Har börjat titta på massa YouTubeklipp och härmar och har mig! Sen har jag köpt flera roliga penslar och en massa smink i alla färger och former! 

Sen är ju allting mycket roligare då jag gått ner 4,5 kilo på en månad! Jag är så jävla grym och LCHF is the shit! Så nu gäller det bara att hänga i, men jag mår jättebra på det, så att det ska nog inte vara några problem att klara mitt mål!

  
Så.. så här ser jag ut idag! Nöjd och glad och känner mig faktiskt fin och det är inte ofta jag gjort det..

Sen måste jag ju följa upp sista inlägget jag gjorde innan uppehållet. Knölen i bröstet var en.. ja vad hette det nu.. Talgkörtel som var inflammerad och den har hållt på att stöka flera gånger även efter, och jag är lika orolig varje gång fast jag vet att det inte var någon cancer. 

Så vad ska jag nu blogga om då, jo det får väl bli såklart om barnen, om mig själv och mitt liv! Ja, Johan kommer oxå nämnas såklart 😉.

Sen får vi väl se hur ofta det blir bloggat, det återstår att se ☺️

  Min fina, fina familj! 💙