Ja igår fick jag vara hemma med sjuk liten Noomi. Hon har haft feber sen i lördags. Idag är den dock borta, men hon är fortfarande hängig. Så idag skulle jag jobba och Johan vara hemma. Men vi hade ÅTTA barn på vår avdelning och vi var fem personal! Då kände vi att jag lika gärna kunde gå hem och fortsätta vabba, så Johan kunde gå o jobba istället!

 Så många sjuka är det nu.. Tänk, vi har över 20 barn inskriva annars! Galet!

Så nu har jag och lillstrumpa precis ätit. Hon köttfärssås och spagetti, och jag kotletter med sås! Båda nöjda och mätta i magen!
 Imorses vägde jag mig..(fast egentligen ska jag bara väga mig på söndagar).. Men har nu gått ner 5.1 kg!! Wiiihoo! Så jäkla gött!! 3 kg kvar till målvikt.. Om jag nu inte ska tänja lite till på den! ☺️ 
Ikväll blir det dans,rörelse/mixpass och easyline! 💪👯💃