I torsdagseftermiddag bar det iväg mot Göteborg! Hämtade upp Johan på hans jobb och drog direkt till tåget i fkp! Väl nere i Götet blev det lite hämtkvällsmat och häng i lgh!
På långfredagen blev det som vanligt frukost på condeco! Som vi alltid gör! Sedan gick vi till universeum och hade det mysigt! Tråkigtnog var nästan hela regnskogen stängd, men fick iaf se några sengångare! Och vad sköna dom är alltså! Sjukt att det går att röra sig så långsamt! 😂

Efter universeum gick vi och käkade lunch på Berzelius! Eddie ville ha köttbullar att äta, så då passade Berzelius bra! Kritor till barnen och mat som dom gillade. Eddie åt tillochmed såsen (han som aldrig smakar ens annars).
Sen blev det lägenhetshäng ett bra tag. Johan gick o shoppade medans jag och ungarna somnade gött bredvid varandra!

När jag vaknade till tog jag en snabbsväng på stan jag me. Hann iaf ner till femman och titta i några affärer.
På kvällen gav vi barnen kvällsmat i lgh, sen tog vi på oss och gick ut och åt på Vapiano. Älskar deras risotto! Så det var ett måste! Barnen sprang omkring och åt gelébjörnar och var toknöjda. Skönt att det funkar att ha med dom på restaurang!
Lördagen var shoppingdag för mig,ö medans Johan och barnen träffade Johans kusin Jenny och hennes familj. Dom var i lekparken i trädgårdsföreningen och hade skoj. Jag mötte upp dom där och vi tog en sväng i orangeriet.
Sen hade jag bokat varsin synundersökning till mig o Johan, så vi drog upp till specsavers och kom därifrån med två par glasögon var! (Ja.. Beställda iaf). Ett par vanliga och ett par solglajjer var. 

Lunch intog vi på pizzahut. Nom nom!
På söndagen körde vi lek o bus med barnens kusin Malva. Sen var det dax för hemfärd.

För att summera helgen, så var det en skitbra påsk, och vi avslutade denna långhelg med Våruppvisning och sen kom Hans, Jenny och Ester hit på grill!