Idag har jag och Anette varit i Skövde och shoppat. Riktigt trevligt, och det blev en del handlat faktiskt! Och för en gång skull.. Inte en enda grej till barnen, utan bara till mig själv! Kläder, smink och lite lchf-mat! Tur att maxi finns så pass nära och att dom har lite lchf-produkter! 

Eddie är fortfarande sjuk, men Noomi har piggnat till och är sitt vanliga jag igen! Det är minsann en liten solstråle vi har!! 

  
Eddie har en gräslig hosta och blöder näsblod heeela tiden.  Stackars barn, nu får det väl vara nog snart med de här sjukdomarna! Vi vill vara friska och kunna gå ut o leka i vårsolen!

Imorgon är det dax för utbildning med jobbet! Gött att det är i stan, så slipper jag ta bilen! Å hade så gärna velat jobba inne i stan! Hoppas hoppas hoppas att det kommer hända!
I helgen blir det Gbg om alla är friska! Det är så skönt att komma iväg en helg. Bara miljöombytet är så skönt, även om vi inte har några planer alls!
Nu ska jag se färdigt på Spårlöst!