Nu har vi två sjuka barn här.. Eddie var på gympan i onsdagskväll, och jag kände efter den att han nästan var kallsvettig. Så när vi kom hem tog vi febern. Japp… 38 och nåt.

Han är dock lite lättare att ha sjuk hemma än Noomi. Han ritar, kollar på film och leker.. (Fast han igårkväll hade över 40 graders feber), Medans Noomi bara skriker och gnäller konstant. 

Hon var ju hos doktorn i onsdags, vi fick utskrivit mollipect. Det har hjälp på nätterna iaf. Men nu på morgonen här så ringde läkaren. Hon har tydligen någon bakterieodling i halsen, men en bakterie som finns i alla människor. Så han tyckte inte vi skulle behandla det. Så nu får vi hoppas att det vänder snart! 

Ikväll ska jag på middag hemma hos Ida! Ska bli kul! Fotbollstjejena som ska träffas! Det blir knytis, så jag tänkte ha med mig rättikagratäng! Nom nom!

Nu ska jag hoppa in i duschen, om nu barnen tillåter det 🙂
 Två sovande hjärtan! ❤️💙💚